2010 m. vasario 24 d., trečiadienis

Citrininis pyragas ir Belgiški vafliai

Būna dienų kaip tyčia... Nu tokių, kur viskas krenta iš rankų, kai viskas blogai ir nesimato pragiedrulių... Tai va pas mane dabar tokios dienos. Ir tų dienų tiek daug, kad nepamenu, ar mano pasauly iš viso egzistuoja saulėti orai... Per daug nesiplėsiu, pasidalinu pora receptų.
Citrininiai pyragėliai



Pagal Mišelės receptą kepti citrininiai pyragėliai/pyragas. Mano kepimo skarda labai maža, tad biskvitas gavos storas ir tie visi pyragėliai stori ir, kas be ko, šleivi. Man skanūs atšaldyti, iš kameros. Šiaip gaivūs, vasariški, bet, kaip ir sakiau, vasaros mane apleidę, tad antrą kartą jų nedarysiu :D
O čia iš naujos knygutės išbandėm dar vienus vaflius:
Belgiški vafliai su barškėmis ir grietinėle

Braškių užpilui:
4 puodeliai pjaustytų braškių
1/2 puodelio šviežių apelsinų sulčių
1 a.š. cukraus
Belgiškiems vafliams:
1 puodelis Karališkų miltų (Cake flour)
1/2 puodelio kveitinių miltų (tinka 550D, all-purpose)
2 V.Š. cukraus
1 1/2 a.š.. kepimo miltelių
1/2 a.š. sodos
1 1/2 puodelio grietinės
3 dideli kiaušiniai (atskirti trynius nuo baltymų) kambario temp.
3 V.Š. tirpinto sviesto
1 a.š. vanilės ekstrakto (galit keist vaniliniu cukrumi)
Grietinėlei: 1 puodelis grietinėlės plakimui
1/2 a.š. vanilės ekstrakto

Braškes nuplaukit, susmulkinkit, užpilkit cukrum ir apelsinų sultimis ir palikit kambario temperatūroj.
Tešlą maišoma tradiciškai - miltai, cukrus, kepimo milteliai, soda ir kiti sausi ingriedientais, jei ką praleidau, sumaišomi atskirai (aš miltus visada sijoju). Išplakat mikseriu baltymus. Atskirai išplakat (aš tiesiog rankine šluotele kelis kartus sumaišiau) trynius, sviestą, vanilę, grietinę. Visa tai supilkit į miltų mišinį, atsargiai išmaišykit (trumpai, kad neliktų sausu ingridientų). Galiausiai sudėkit šaukštu baltymus (irgi atsargiai, tik paskandinkit baltymus tešloj). Ir voulia - kepam :D
Grietinėlę išplakit kartu su vanile.

Skanaus!

P.S. Aš ir į tešlą, ir į braškes ir į grietinėlę dėjau daugiau cukraus, nes norėjos desertinių vaflių. Labai skanūs, skanesni už tuos su migdolais ;)


Šaltinis: The Best Waffles And Pancakes.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą